Apakah cara yang paling menjimatkan untuk menguasai dunia? Dua perkataan. Ia adalah ‘penguasaan minda’. 

Perkara yang paling sedih tentang sejarah kita adalah betapa kerap kalinya ia berulang. Yang berikut telah disebut pada tahun 1991, dan seseorang boleh bersumpah bahawa Mr. Carlin sedang memberitahu mengenai isu semasa kita:

“Kamu mungkin boleh perasan yang saya tidak merasa apa yang disuruh saya merasakan. Selepas peperangan itu. Yang kerajaan Amerika suruh kita merasakan apa yang patut kita rasa akan peperangan itu. Kamu lihat, minda saya tidak berfungsi sebegitu. Saya ada satu perbuatan yang bodoh yang saya selalu buat, ‘Berfikir’. Dan saya bukan rakyat Amerika yang bagus kerana saya suka memberi pandangan saya sendiri.
Saya tidak mengikut apa yang disuruh secara membuta tuli. Sedihnya disini, kebanyakkan rakyat Amerika mengikut walaupun tidak disuruh. Tetapi saya tidak! Saya ada peraturan saya sendiri yang saya hidup dengannya. Pertama, saya tidak mempercayai apa-apa yang kerajaan beritahu saya.
Walau satu apa pun,kosong! Dan saya tidak mempedulikan media dan syarikat berita masa kini yang dalam kes peperangan Gulf merupakan kakitangan yang tidak bergaji bagi pihak kerajaan. Dan mereka juga seperti agensi perhubungan awam yang tidak sah bagi kerajaan Amerika Syarikat. Jadi saya tidak mengikut arahan mereka, dan saya sebenarnya tidak mahu memprcayai negara saya. Tetapi saya kena beritahu kamu semua bahawa saya tidak terikat dengan ‘Riben Kuning’ dan bendera Amerika Syarikat. Sekarang saya mahu bercerita tentang apa yang membuatkan kita bersatu.
Benda yang menunjukkan persamaan kita. Bukan perbezaan kita. Sebab itulah yang kamu selalu dengar didalam negara ini, semuanya tentang perbezaan kita! Itulah yang selalu media dan ahli politik katakan. Perkara yang membuatkan kita berbeza dengan orang lain. Dan begitulah cara ia berfungsi. Walau dimana jua negara kamu berada. Mereka cuba memisahkan rakyat mereka. Mereka mengekalkan supaya golongan bawahan dan pertengahan bergaduh sesama sendiri. Supaya mereka yang kaya boleh lari dengan semua duit. Pekara yang sama juga berlaku semasa kamu bekerja. Kamu akan tahu semua benda berbeza, itulah yang selalu mereka katakan. Keturunan, latarbelakang, etnik dan nasional, pekerjaan, gaji, pendidikan, status sosial, jantina dan apa-apa lagi yang boleh membuatkn kita bergaduh sesama sendiri supaya mereka boleh terus pergi ke bank.
Bagi kelas-kelas sosial dan ekonomi di negara ini, kelas atas menyimpan semua duit, dan tidak bayar apa-apa cukai. Kelas pertengahan membayar semua cukai dan membuat semua pekerjaan, yang miskin pula hanya menakutkan golongan pertengahan diatas. Memastikan mereka semua pergi bekerja supaya tidak jadi seperti merekayang miskin.

Ahli-ahli politik biasanya berselindung di balik 3 benda. Bendera, kitab Injil, dan kanak-kanak. ‘Tiada kanak-kanak ditinggalkan. Oh yakah? Dahulu kamu cakap, yang kanak-kanak didahulukan? Didahulukan, ditinggalkan. Ada orang ditinggalkan disini! Tetapi ada sebab, ada sebab mengapa pendidikan tidak bagus. Ia juga adalah mengapa ia tidak akan dibaiki. Jangan datang mencarinya kamu redha dengan apa yang kamu dapat. Kerana pemilik negara ini tidak mahu yang sedemikian. Saya sedang bercakap tentang pemilik sebenar negara ini. Ahli-ahli bisnes yang kaya raya yang membuat semua keputusan. Lupakan ahli-ahli politik. Mereka hanya diletakkan disitu hanya kononnya memilih kebebasan memilih kepada kamu. Sebenarnya, kamu tiada pilihan.
Kamu ada pemilik, dan mereka memiliki kamu! Mereka memiliki kesemuanya! Mereka memiliki tanah-tanah penting! Mereka memiliki kesemua syrikat-syarikat yang besar! Semu orang patuh kepada mereka. Dan mereka juga memiliki kesemua syarikat media supaya mereka mengawal semua maklumat yang disalurkan kepada kamu. Mereka menghabiskan berbilion-bilion Dollar untuk menghasilkan apa yang mereka mahu. Dan kita tahu apa yang mereka mahu. Mereka mahu ‘lebih kepada mereka ’ dan ‘kurang kepada orang lain’. Tetapi saya beritahu apa yang merek tidak mahu, mereka tidak mahu rakyat yang berkeupayaan untuk berfikir.
Dan di didik dengan elok. Itu tidak membantu mereka dan itu berlawanan dengan kehendak mereka. Mereka tidak mahu rakyat mereka yang bijak yang boleh tahu mereka sedang dipergunakan. Dengan sistem yang mereka buat 30 tahun lalu. sambil berseronok di dapur. Mereka tidak mahu itu. Kamu hendak tahu apa yang mereka mahu? Mereka mahu pekerja setia. Orang yang bijak untuk mengendalikn mesin-mesin kerja.
Tetapi cukup bodoh untuk menerima pekerjaan mereka ini yang kononnya bagus. Kurang kerja, lebih duit, lebih persaraan, dan lain-lain. Dan sekarang meeka datang dengan duit sekuriti kamu. Mereka mahu duit persaraan kamu semula. Supaya mereka boleh memberikan duit itu kepada rakan jenayah mereka. Mereka kelak akan mendapatkan semua ini kerana mereka memiliki tempat ini. Ia adalah sebuah kelab yang besar dan kamu bukanlah antara ahlinya”.


- George Carlin (1937-2008).

Bentuk penguasaan yang paling besar adalah apabila kamu rasa kamu bebas tetapi kamu sedang dimanipulasi. Satu bentuk manipulasi adalah apabila kamu berada di dalam penjara.

Kamu boleh lihat tiang besi itu dan menyentuhnya. Yang lagi satu adalah kamu di dalam penjara tetapi kamu tidak boleh melihat tiang penjara itu dan berasa bebas. Apa yang manusia sedang deritakan adalah pemukauan. Kita sedang dipukau oleh orang seperti ini. Pembaca surat khabar, ahli politik, guru-guru di sekolah dan universiti.

Kita sedang berada dibawah pemerintahan orang-orang yang begitu gila. Jurang perbezaan di antara apa yang diberitahu, dan apa sebenarnya yang sedang berlaku. Adalah teramat besar. Pemukau paling kuat di dunia adalah sebuah kotak (televisyen) di sesuatu bilik. Ia sedang memberitahu kita apa yang sepatutnya di percayai adalah benar.



UMAT MANUSIA TANPA BATASAN UMUR MENONTONNYA !


Sejarahnya, penguasaan dan manipulasi pendapat politikal merupakan senjata utama Freemansons dalam menguasai kerajaan dan negeri. Apabila mereka menguasai pemerintah, undang-undang dan struktur politik negara. Ia akan di ubah mengikut apa yang mereka mahu dan tetapkan.

Walaubagaimanapun, penyekatan jasad tubuh seseorang tidak semestinya menyekat pergerakkan minda mereka, Freemansons akan melakukan apa jua untuk merealisasikan wawasan mereka untuk menerapkan pemerintahan dunia baru. Dan sekaligus menghapuskan ancaman mengikut kehendak mereka. Dan di sebabkan itulah negara-negara yang berpotensi sebagai ancaman kepada mereka khususnya negara-negara islam kebanyakkannya di serang dan di ceroboh bersandarkan serta beralasan fitnah yang mereka (Freemansons) ciptakan. Bukan hanya negara Islam itu sahaja, malah sistem pemerintahan Islam (Sistem Khalifah) turut dihapuskan. Hal ini adalah kerana sistem pemerintahan khalifah merupakan satu ancaman bagi mereka. Satu corak pentadbiran yang dapat menghapuskn agenda jahat mereka. Dan ancaman yang paling teruk selain ketenteraan dan undang-undang, adalah rancangan minda yang memikir secara rasional. Untuk menghapuskan ancaman sebegini dan untuk mencapai wawasan mereka, mereka telah mengukir satu pelan yang sangat masyhur. Satu penguasaan penuh terhadap aspek kehidupan manusia. Kehidupan kamu!


Inilah hakikatnya, dan senjata yang mereka gunakan terhadap kita , telah pun berada di dalam rumah kita. Sekaligus mempengaruhi kehidupan kita secara perlahan-lahan dan memberi kesan kepada akal, jasad dan rohani. Dalam kehidupan kini, manusia menghabiskan lebih banyak masa mereka dengan saluran media seperti televisyen, wayang, permainan komputer, internet, cerita dongeng, lagu-lagu. Ia menjadi satu aspek penting dalam kehidupan manusia. Semua ini menyalurkan maklumat yang banyak ke dalam minda kita secara sedar atau tidak.

Maklumat yang berkenaan kemasyarakatan yang terdiri daripada pendidikan moral dan perbezaan diantara baik dan buruksehingga bagaimana sebuah masyarakat dan dan ekonomi harus di bentuk. Sedang di salurkan tiap-tiap hari. Media ini memainkan peranan penting dalam menyediakan asas untuk menentukan pandangan sesorang individu terhadap dunia ini dan segala yang wujud. Oleh itu, mana pihak yang menguasai maklumat ini dan media massa akan dapat mengawal dan mempengaruhi setiap populasi di bumi ini dengan cara pemikiran mereka. Yang inilah yang sedang dilakukan oleh oleh Freemasons.

Freemasons ini menggunakan media untuk mempengaruhi manusia dengan cara pemikiran mereka sama ada terbuka ataupun tersirat. Cara yang mereka gunakan berbeza tetapi matlamatnya tetap sama iaitu untuk mempengaruhi kamu dengan cara pemikiran dan kepercayaan mereka sehinggakan kamu menganggap mereka semua sebahagian daripada kamu. Bukti- buktinya amat senang sekali untuk di cari. Kamu hanya perlu mengkaji siapa yang memiliki dan menguasai media massa di dunia ini. Dan kamu akan dapati mereka merupakan adalah Zionist, Luciferian (penyembah syaitan), Yahudi dan kebanyakkan mereka dari Ashkenazi (kaum German).

Jadi di sini kamu dapat lihat, mereka menguasai industri muzik, wayang, hiburan dan bahan lucah. Semua ini adalah untk satu tujuan iaitu mempengaruhi kamu melalui penguasan minda atau dengan erti kata lain ‘penjajahan minda’!!.

Kamu ingat kumpulan yang menguasai semua media massa ini merupakan satu kebetulan saja? Tidak sama sekali! Terutamanya apabila kamu perasan yang mereka bergantung sepenuhnya kepada kamu dipengaruhi dengan ajaran untuk ‘terus hidup’. Bolehkah sebuah masyarakat yang berfikiran bebas dan di didik dengan elok di kuasai oleh
Orang yang zalim? Semestinya tidak, jadi selain mempengaruhi kamu dengan idealogi mereka, mereka telah merangka dengan baik satu pelan jahat untuk menyebabkan korupsi kepada masyarakat manusia. Kerana masyarakat yang tiada budi bahasa dan hilang arah akan senang di kuasai oleh orang-orang zalim. Mengapa?
Kerana seseorang yang tidak berdiri untuk apa-apa akn jatuh kepada apa-apa bentuk kejahatan dan masyarakat itulah yang sedang di bina untuk menanti ketibaan Dajjal (Antichrist).

Bagaimana cara lagi kamu akan menerima perintahan dunia baru (New World Order) mereka?
“Evolusi bintang-bintang ternama atau lebih tepat di sebut Idola”. Ia patut menjadi tanda yang utama akan pelan mereka. Menyalurkan dan memaparkan tayangan yang merangsang seksual melalui hiburan tulen. Betul tak??

Kita semua adalah mangsa pengaruh jahat mereka. Untuk membuat simbol seks dalam kartun, pelukis akan mengguna satu tenik khas dimana dia memulakan lukisannya dengan melukis satu lambang seks dan seterusnya, membatalkan dengan hasil lukisannya. Ini mencetuskan deria seks kanak-kanak pada usia yang begitu muda.

Asal-usul peperangan psikologi seks terletak di Nazi, German. Dan dalam ideologi German, mereka ada satu benda yang dipanggil yang bermaksud ‘pandangan dunia peperangan’. Idea itu bagi mereka adalah dengan mendedahkan pandangan Nazi negara-negara yang telah mereka tawan. Orang Amerika mengambil idea ini dan menghasilkan peperangan psikologi versi mereka sendiri. Hasilnya, ia dibawa ke media. 


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Dibawa terbaek dari ladang melalui ABCDEFGH | ISLAM | JKLMNOPQRSTUVWXYZ